torstai 24. lokakuuta 2013

Sataasataaropisee...

Nää syyskelit ei oo kyllä mitään minun lempikelejä... Ei tee mieli pahemmin liikkua kodin ulkopuolelle kun tietää kastuvasa litimäräks joka reissulla. Tänäänkin aamulla koirien kanssa pienellä pissakakkalenkillä käydessä kerkes softshelltakki ruveta antamaan vettä läpi käsitaipeista vaikka matkaa ei taittunu kun parisensataa metriä -.-

Näillä keleillä koirien kanssa ulkoilu ei oo mitään herkkua. Tai eihän ulkoilussa sinällään mitään vikaa jos on riittävän hyvät varusteet, mutta ahh sitä kuran ja hiekan määrää, mikä koirien turkeissa kantautuu sisälle väkisin vaikka niitä kuinka yrittäs sisään tullessa kuivata.

Välillä ollaankin harkittu kurapukujen hankkimista mutta ainakin toistaseks se on jääny. Välillä oon facebookin corgisivustolta seuraillu keskustelua noista kurapuvuista ja tuntuu, ettei tuommoselle pitkä selkäselle ja lyhyt jalkaselle pötkylälle oikein meinaa löytyä oikeen kokosta pukua. Ja mää oon syntyny niin peikalo keskellä kämmentä etten osais semmosta kyllä ruveta ompelemaan :D Eli siis koska en saa semmosta pukua ostettua enkä ite tehtyä täytyy varmaan edelleen tyytyä noitten koirien pyyhkimiseen ja kurajälkien metästämiseen lattioilta...

Onneks tämän kurasen ja rapasen kelin keskellä on muitakin valopilkkuja kynttilöitten lisäks. Tänään mulle synty pienet serkkutyttö kaksoset <3 Katotaan vaan mitenkä kivasti minun vauvakuume alkaa nousta kun pääsen hoitamaan niitä pikkusia :)))) tai sitten vaihtoehtosesti se laskee miinuksen puolelle kun saan tarpeekseni huutavista ja itkevistä kakkamasiinoista ;) :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti