tiistai 14. tammikuuta 2014

Perhepotrettia

Sain viimein hankittua kauan kaipaamani kameranjalustan ja pitihän sillä heti kotiinnpäästyä päästä leikkimään. Paljon oon blogiinki kurjottanu sitä, etten pahemmin nauti kuvattavana olemisesta vaan oon ennemmin kameran takana. No nyt voin tavallaan olla molempia yhtä aikaa. Vielä ku saisin kaukolaukasimen tilattua niin sitten tilanne ois bueno :)

Jalustaa metästäessä törmäsin ns. turhan usein jalustoihin, jotka oli auttamattomasti ihan liian lyhyitä. Halusin ehottomasti jalustan, jolla kamera nousee tarpeen vaatiessa oman naaman korkeuteen asti ja nyt viimein maanantaina Sannin luona vieraillessani Sanni vinkkas osteneensa sellasen Anttilasta ja pitihän se oma kappale päästä kotiuttamaan mahdollisimman pian. Onneks jalustoja oli vielä kaks kappaletta jälellä kun paikanpäälle pääsin ja niistä toisen nappasin mukaani.

Näin yhden kokeilukerran perusteella voin kertoa, että tuo jalusta on just sopiva ja pätevä omiin käyttötarkotuksiin. Nyt on melko paljon helpompi ottaa huomattavasti vakaampia kuvia ku vapaalla kädellä. Minun makuun kyseisestä jalusta löytyy säätöjä ihan riittävästi ja eikä hintakaan pahemmin päätä huimannu :) tässäpä linkki kyseiseen jalustaan NetAnttilan sivuille.

Perhepotretti :)



Tämä olikin viideskymmenes postaus, jonka rustailen. Ihan mahottoman aktiivisesti en oo blogia kirjotellu ja blogin aiheetki on muuttunu melko paljon alkuperäsestä ideasta ja aiheesta. Kuitenki oon saanu kirjoteltua blogiin minun elämään liittyviä asioita, vaikka ne ei välillä välttämättä niin paljon koiriin ja erityisesti corgeihin liittyisikään :)

Blogin kirjottamisen aikaan oon alottanu uuden harrastuksen, valokuvauksen, joten siihen liittyen on tullu melko paljon postauksia kirjoteltua ja kuvia lisäiltyä. Myös ruuanlaitto on päässy lähemmäs sydäntä ja muutamia ruokaohjevinkkejäkin on tullu jaettua. Alkaa siis kuulostaa lifestyleblogilta... Katotaan mihin suuntaan blogin aiheet muuttuu ja kehittyy omien elämäntilanteiden myötä ;)

P.S. Vallulla on 3vee synttärit tällä viikolla <3

2 kommenttia:

  1. Mä en oo vielä omaa jalustaa ees kokeillut. Ehkä joku kaunis päivä, kun ehtis vaan :[

    VastaaPoista