tiistai 18. joulukuuta 2018

26 faktaa minusta

Postaus oli tarkoitus julkaista 9.11.2018 viettäessäni 26-vuotissyntymäpäivääni.
Noh, kuten todettua, blogi on elänyt hiljaiseloa parin kuukauden ajan
ja tämäkin postaus jäi pöytälaatikkoon muhimaan.
Laitetaan tämäkin maailmalle kuitenkin nyt.

1. Olen 26-vuotias
2. Olen äiti reilu vuosikkaalle vipeltäjälle
3. Olen viettänyt liki puolet elämästäni aviomieheni kanssa. Naimisissa olemme olleet 3 vuotta
4. Kaikki isovanhenpani ovat yhä elossa
5. Minulla on velipuoli, mutta käytännössä olen aina ollut ainoa lapsi
6. Ennen esikoisen syntymää kävimme läpi lapsettomuuden kohdaten kolme keskenmenoa kahdessa vuodessa
7. Ainoat leikkaukset, jotka minulle on tehty on kita- ja nielurisojen poisto
8. Koulutukseltani olen sosionomi (AMK) lastentarhanopettajan kelpoisuudella
9. Intohimoni kuitenkin on lastensuojelutyö
10. Olen materialisti ja pessimisti
11. Äitiys eheytti ja muutti minua paljon
12. Lumoudun vieläkin päivittäin poikaamme katsellessani
13. Olen asunut Kuopiossa koko ikäni vuoden Iisalmessa asumista lukuunottamatta, enkä usko, että olemme täältä pois muuttamassakaan
14. Musiikkimakuni on täysin laidasta laitaan
15. Minulla on kaksi tatuointia. Kolmas on suunnitteilla, kunhan imetys on ohi
16. Murehdin tulevaa aivan liikaa ja opettelenkin tässä ja nyt elämää
17. Rakastan listoja ja järjestelmällisyyttä
18. Olen kolmannen sukupolven corgin emäntä
19. Ainut lävistys, joka minulla on ollut, on napakoru. Sekin on umpeutunut vuosia sitten
20. Nautin kotiäitinä olemisesta lähes täysin. Päivissä on hetkiä, jolloin olisin valmis jo lähtemään töihin, mutta suurimman osan ajasta koen tämän olevan just minun juttu
21. Lapsuudessani ja nuoruudessani harrastin pianon soittoa. Nykyään soitan omaksi ilokseni vanhempieni luona käydessä
22. Tykkään katsoa dokumentteja, etenkin rikoksiin liittyvät ja luontodokkarit ovat lähellä sydäntä
23. Ensikosketuksestani spinningiin lähtien olen kaikista sen aiheuttamista persekivuista huolimatta pitänyt siitä kovin, masokisti siis...
24. Olen aina ollut epävarma itsestäni ja eri elämänvaiheissa olen pyrkinyt peittämään sitä eri tavoin
25. Olen mahdoton sokerihiiri ja voisin elää pelkillä herkuilla, jos se olisi vaihtoehto
26. Blogi on toiminut terapiana sekä ajatusten selkiyttäjänä minulle lapsettomuudestamme lähtien

© Laura Parkkonen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti